Unde și cum se poate emite Certificatul digital european COVID
Pe baza Ordonanței de Urgență nr. 68 din 29 iunie 2021 s-au adoptat măsurile necesare pentru eliberarea certificatelui european digital / letric al Uniunii Europene privind COVID, pentru a facilita libera circulație pe durata pandemiei de COVID-19.
Certificatul digital se obține astfel:
1- autentificarea se face pe baza unei adrese de e-mail;
2- sistemul informatic trimite pe acest e-mail, un link;
3- accesați linkul (click pe butonul albastru „Autentificare”);
4- sunteți direcționați către pagina principală a platformei; • click pe butonul verde „Certificat nou”;
5- se deschide un formular ce urmează a fi completat cu datele dumneavoastră;
• alegeți tipul actului de identitate în baza căruia solicitantul a fost înregistrat la vaccinare;
• bifați tipul de vaccin efectuat, județul și luna în care v-ați vaccinat;
• click pe butonul verde „Salvează”;
6- se înregistrează cererea de generare a certificatului digital UE privind COVID;
7- sistemul informatic trimite al 2-lea e-mail din care veți putea vizualiza certificatul digital;
• click butonul albastru „Vizualizează”;
8- descarcă documentul; click pe butonul verde „Descarcă PDF”.
Call Center: 021.414.44.25 – suport pentru emiterea certificatelor sau obținerea altor informații privind utilizarea lor.