Last modified: 12 decembrie 2022
8 iulie 2022
Primăria comunei Bod organizează concurs de recrutare, la sediul din Bod, Str. Școlii nr.139, pentru ocuparea următoarei funcții publice de conducere, vacantă:
- Șef birou, clasa I, gradul II - Birou Economic
-condiții generale de participare conform art. 465 din OU nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:
-studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, specializarea: științe economice;
-să fie absolvenți cu diplomă a studiilor de master în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice sau cu diploma echivalentă conform art. 153 alin.(2) din Legea educației naționale nr. 1/2011;
-vechime în specialitatea studiilor: vechimea necesară exercitării funcției publice minim 5 ani;
-depunerea dosarelor de înscriere: 08.07.2022 – 27.07.2022, ora 10.00;
-selecția dosarelor de înscriere: în termen de 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor;
-proba scrisă:08.08.2022, ora 10.00
-interviul: în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise;
Relații suplimentare se pot obține la dna Magdalena VARGA, Inspector Resurse Umane, telefon, 0799501983.
Last modified: 12 decembrie 2022
———————————————————-
str. Scolii, nr. 139, Bod, Brasov
T: +40 268283099
F: +40 268283190
E: contact@primariabod.ro
———————————————————-
Copyright © 2023 Primăria Comunei Bod