Reabilitare
rețea de canalizare
pe vacuum COLONIE
PROIECT: „CONSTRUIRE, EXTINDERE, REABILITARE ȘI MODERNIZARE REȚEA CANALIZARE în comuna Bod - județul Brașov”
STADIU PROIECT: FINALIZAT

Proiect finalizat 98 %
PE SCURT
În cazul înlocuirii rețelei de Canalizare vechi, relieful variat al Coloniei a impus aplicarea a 2 soluții diferite și implicit realizarea a 2 proiecte diferite: canalizarea de tip vacuum și canalizarea clasică.
• LUNGIMEA INTERVENȚIEI în cazul canalizării de tip vacuum: 7090 m.l.
• Start pregătire proiect: primăvara anului 2017.
• Start lucrări: 4 iulie 2019.
• Detalii despre evoluția lucrărilor puteți citi în „Jurnal de Bod” nr. 5 , nr. 6 , nr. 9 , nr.23
FINANȚARE
• VALOARE PROIECT: 7,484,008,57 lei
• FONDURI GUVERNAMENTALE: 5.500.000 lei

Etapele parcurse pentru pregătirea proiectului:
1• ADRESA de ÎNAINTARE
– aparatul de specialitate (Primăria) își exprimă intenția de a realiza proiectul de „CONSTRUIRE, EXTINDERE, REABILITARE ȘI MODERNIZARE REȚEA CANALIZARE în comuna Bod – județul Brașov” ;
2• NOTĂ CONCEPTUALĂ & TEMĂ de PROIECTARE
– NC și TP sunt documente interne preliminare întocmite de aparatul de specialitate (compartimentul Achiziții & Investiții);
3• H.C.L.
– Consiliul Local (C.L.) aprobă documentele preliminare: NC + TP (HCL 90 din 2017);
4• CERTIFICAT de URBANISM
– pe baza documentelor specifice și repectănd toate cerințele de legalitate se emite Certificatul de Urbanism (18 mai 2018);
5• STUDIU de FEZABILITATE
– Tema de Proiectare (T.P.), Nota Conceptuală (N.C.) și Certificatul de Urbanism (C.U.) se predau proiectantului care întocmește Studiul de Fezabilitate (S.F.);
6• H.C.L.
– Consiliul Local aprobă Studiul de Fezabilitate și indicatorii tehnico-economici (HCL 82, 83 2021);
7• AVIZE
– obținerea avizelor necesare realizării proiectului;
8• DOCUMENTAȚIE TEHNICĂ de
AUTORIZARE CONSTRUCȚII
– din S.F. se extrage Documentația Tehnică de Autorizare Construcții (D.T.A.C.) pentru emiterea autorizației de construire;
9• PROIECT TEHNIC
– prin Proiectul Tehnic (P.T.) se stabilesc detaliile de execuție + caietele de sarcini pentru toate specialitățile (HCL ?);
10• H.C.L.
– Consiliul Local aprobă proiectul tehnic, detaliile de execuție, caietele de sarcini și documentația pentru licitație;
11• FINANȚARE
– aparatul de specialitate accesează finanțările europene și guvernamentale disponibile;
12• LICITAȚIE
– pe baza celui mai mic cost propus, se alege executantul proiectului;
13• START
– din acest moment, după Predarea Amplasamentului se realizează Organizarea de Șantier și începerea efectivă a lucrărilor;
















Last modified: 3 februarie 2022