– din care să rezulte vechimea în muncă de cel putin 12 luni, realizată consecutiv sau succesiv în ultimele 24 de luni anterior nasterii copilului
Declarație privind prelucrarea datelor cu caracter personal
OPIS – documente necesare obținerii indemnizației (angajat)
• pentru solicitant ÎNTREPRINZĂTOR
Cerere tip pentru indemnizație creștere copil
Declarație privind prelucrarea datelor cu caracter personal
Decizia de impunere de la ANAF
– pentru anul în care este născut copilul și anul anterior nașterii copilului;
Adeverință venituri de la ANAF
– care să confirme veniturile din deciziile de Impunere
Declarația solicitantului privind data suspendării activității
– ANAF-ul va elibera un document prin care va confirma data suspendării activității, care document va fi pus la dosarul pentru solicitarea indemnizatiei
OPIS – documente necesare obținerii indemnizației (întreorinzător)
Formularele se completează la Primărie. Toate actele vor fi prezentate în copii și în originale.
RECOMANDĂM solicitanților verificarea tuturor documentelor la Primărie, compartimentul Social, înainte de împlinirea termenului legal de 1 an și 10 luni de la nașterea copilului! Toate actele vor fi prezentate în copii și în originale.
Declarație privind prelucrarea datelor cu caracter personal
după caz – Formularul pentru copiii născuți în spațiul UE
– privind adresa și numărul de asigurare din celălalt stat membru UE, pentru solicitanții care au avut calitatea de lucrător emigrant
după caz – Formularul E 401 pentru alocațiile în străinătate
– privind componența familiei în vederea acordării prestațiilor familiale pentru lucrător emigrant
după caz – Cerere de trecere în mandat poștal
după caz – Cerere în cont curent
după caz – Cerere în cont curent pentru minori
după caz – Cerere transfer alocație
după caz – Cerere reordonanțare alocație
după caz – Cerere privind modificare de domiciliu
după caz – Cerere pentru schimbare nume copil
după caz – Cerere pentru schimbare reprezentant legal
după caz – Cerere pentru sistare alocație
OPIS – documente necesare obținerii alocației
RECOMANDĂM solicitanților verificarea tuturor documentelor la Primărie, compartimentul Social. Toate actele vor fi prezentate în copii și în originale.